Bullbak!

Igår cyklade jag iväg till Johanna, det gick fort och jag mötte upp Elin på statiol sen gick vi upp till Johanna & vänta på henne. Hon kom hem cyklandes från maxi & vi satte igång med bullbaket, vi gjorde både vaniljbullar & kanelbullar. Johanna hade fått en assistent av sin mor som vi skulle inviga. Sen blev de pizza till middag & vi myste i soffan hemma hos Johanna.
Sen nångång mitt inatten så gick jag & elin hem till mig. vi var himla duktiga & fick en lite promenad. Men vi undrar hur långt det är från carlshem till mariehem det skulle vara himla trevligt att få veta det.

Idag har jag inte alls gjort mycket, soffan & jag har varit bra vänner idag. Gick på ica & köpte jordgubbar så ikväll blir det att äta dom.
doppa dom i grädde det kan ju inte bli bättre!

Tack för en bra dag & kväll mina kära vänner, det ska vi helt klart göra om!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0