Dag med svägerska & brorson!

Åkte ner på stan & lunchade med elin innan jag skulle ner till holmsund & umgås med Rebecca.
När jag kom dit satt hon på golvet & klippte i något lakan, hon gjorde ett lapptäcke till Lucas, Hur snyggt som helst blev det, med en massa kort på honom & dom. Mycket snyggt.
Jag spendera en massa tid med lucas medans rebecca sydde & vi prata en massa trevligt.
Så nu har jag fått en liten bäbisdos men som tur är kommer jag få mer för jag kommer ju få träffa han flera dagar nu! åh vad jag älskar den lille pojken!


Har bakat kladdis till lillebror imorgon som går ut nian imorgon & systerliten går ut sjuan, dom är inte så små längre men det kommer dom alltid att vara. Pether har det brunnit hos han sitter just nu & sjunger lady gaga - born this way för dom han sitter & pratar med på skype som han även spelar med. Jag undrar helt ärligt vad dom tycker om det..


Elin den lilla räckan fick mig att sätta mig med hennes blogg ikväll & efter ett mindre utbrott på bloggen så har jag nu lyckats iaf med det, men får väl se vad hon tycker om den. annars får jag väl göra om den men det får bli imorgon isf för nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0