Fläktande vindar tack!

Har legat ute hela dagen idag, det är så himla härligt med solen. Skulle gärna vilja se att det fläktade lite mer på Mariehem, lite sköna vindar så där. Eftersom idag var det inte mycket till vind så det var inte alls kul att ligga uppe på gården. Jag tog mig ner på Nydala eftersom att min mor sa åt mig att gå ner. Så där har jag legat tills nu, skönt var det också. Men dom där jävla fiskmåsarna som dom har där nere eller vad det är för mås. Det gillas inte att dom flyger precis ovanför skallen på en! Dom är ju hemska man vet ju inte alls vad dom kan ta sig till!


Iknow freeesh man är idag! men så är det efter en dag i solen.. Duschen väntar gu se skönt!

Ikväll är det sommar med Ernst, got to love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0