Flurken + stan

For ut till Elin en stund idag, Spelade lite skipbo.
Sen rullade vi in till stan, hade fått för oss att vi skulle äta på max & max blev det också.
Sen har vi varit hemma hos mig & legat i min säng & sett film. Kom även fram till att vi vill se en massa filmer på bio & att vi kommer bli fattiga på det men det är helt okej!.

Mamma & högen åker till lycksele imorgon så det blir bara jag & katten hemma, oj vad vi ska mysa. dom kommer hem på söndag skulle jag tro eller nått. Jag hoppas på bra väder är vad jag gör, det skulle iaf vara himla trevligt med lite sol nu..

Nu ska jag återgå till min film & se den & sen sova.
såg dagens PLL också nu sitter jag på nålar, jag vill bara veta vem det är som gör allt & jag vill veta nu, blir bara mer & mer spännande...


Tack för en trevlig dag ellan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0