Jobb,

Det har varit himla skönt att jobba idag, men ändå inte. har varit så jäkla varmt inne i köket och det hjälpte inte med att ha fönster & dörrar öppna. Så värmen var ju inte att leka med, Helt klart var det skönare ute.
Åkte med mamma på coop och handla lite när jag kom hem.. Har precis ätit middag och den var ju att hurra för. tre limpmackor med korv på! göda.

Imorgon ska nog elsa få fara på tivolit nere på stan och åka karuseller. eftersom att hon har tjatat sen jag & mamma kom hem om att hon skulle ner..
Jag hoppas på värme så ska jag lägga mig ute på gården, det skulle va himla nice!


Känner mig ganska pigg i huvudet men kroppen är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0