Söndagar är tråkiga hela dagen

Pratade med min älskade pojkvän igår & vi kom fram till att så som det verkar nu vet vi inte alls när vi kommer hinna ses eftersom att han jobbar HELA sommaren & när han väl är ledig så vet jag att jag inte kan komma & hälsa på.
Jag har två helger som jag är helt uppbokad mitten på juli & sista veckan i juli eftersom att då är jag på holmön & jobbar på brännan & då är det systers födelsedag & visen så då ska jag vara på holmön..
Så vi får fundera ut något hur vi ska lösa det hära.. På ett eller annat sätt ska det väl gå..

Nu ligger jag mest & väntar på att tiden ska gå, klockan tre ska jag rulla iväg med bussen, träffa upp storasyster & åka & fixa naglarna, måste ju prova på. Så jag hoppas att det kommer bli snyggt.


Igår hade jag en jätte trevlig kväll med Johanna & Elin, åt gott & bara myste. Jag trivs med mina tjejor!


Eftersom jag inte har bättre saker för mig ligger jag i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0