Turné

Idag har jag varit på turné. Blev en trip till Holmsund lämna tillbaka nycklen till servicehuset, sen åka till pappa en sväng hämta en grej, väcka pether det var himla roligt, sen blev det att träffa Rebecca & Lucas. Vi åkte ner på times & satte oss där en stund tog en glass och pratade med dom som jobbade, sen rullade vi hem till dom & Lucas fick sig två nya pyjamasar & en väst + shorts så nu kommer han vara himla fin i sommar!..

Jag har nu badat den lilla flickan i detta hus, hon var så grisig.
Jag har även hunnit sitta lite på balkongen och sola, så jag hoppas på bra väder imorgon också så kan jag sola lite mera!

Jag & värmen är underbart bra vänner!


det värmer i hjärtat varje gång jag får se den lilla pojken. Jag älskar honom så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0