En salig blandning

Dagen spenderades på stan med Elin, Nadja & Josefina. Vi lunchade även med Mamma kia! mycket trevligt, sen tog vi nån runda i lite affärer & så, har hittat sandalerna jag vill ha i sommar så himla fina!.
Leta solglasögon var elins passion dag & det är alltid lika kul att testa en massa olika..
Jag & Elin bjöd Nadjisen på lite fika eftersom att det är ju hennes födelsedag idag, och fika tackar man ju verkligen inte nej till satt fint i magen!

Sen hem & mysa med LILLA elin men det går bara att mysa med henne när hon vill & det är väligt sällan mest när hon är trött. Men fick lägga isäng henne idag eftersom mamma & magnus var på föräldramöte för dom små liven. Så elsa fick baka chokladbollar med malin för att ha någonting & göra så jag slapp bry mig så himla mycket tills elin skulle sova..


Imorgon kommer älsklings Johanna hit efter praktiken & vi ska mysa & mysa & äta go middagen & dricka lite vin på det. Sen kommer kanske grannen om hon känner för det & Elin kommer nog också om hon hinner! (hoppas!)
Men ett parti skip-bo ska jag & Johanna nog göra, Johanna har lovat att visa elin hur det går till när en mästare spelar & johanna brukar sällan förlora.

Jag är himla glad att johanna kommer lite närmare mig nu i like big time!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag känner mig LITE förolämpad. du HOPPAS att elin kommer förbi men grannen får dyka upp "om hon känner för det". Vad är detta för stil? :O

2011-04-01 @ 02:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0