film dag

Jag har sett nån film som heter Never let me go.  Jag förstår inte helt den filmen, den var väl helt okej, men var ändå ganska konstigt.

sen hitta jag skilda världar så just nu ser jag andra avsnittet på säsong ett, Jag har dom första 20 avsnitten. Haha, det är helt sjukt att jag inte minns så mycket av det ändå, satt ju som klistrad när det gick på tv.

Jag ringde min kära storebror som jag inte träffat sen nyår eller pratat med på ett tag så nu hoppas jag att han sparar mitt mobilnummer & han skulle till Mange ikväll & hos mange har jag en liten hatt som väntar på mig, tyckte att håkan skulle hämta den så får se om han kommer ihåg det, Annars får jag väl våldgästa mange på haga & hämta hatten :D...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också seeeeeeeeee skilda världar / 13c

2011-03-27 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0