fredag & jobbet börjar snart

Jag har fått mysa med min pojke i två dagar denna vecka det är fasiken imoponerande för att vara oss. Först inte ses på en månad men nu åker han iväg över helgen igen för att jobba.
Igår så låg vi & såg serier tills jag somna då han satte sig & spela & imorse väckte jag honom med serier jag är så himla snäll!.

Nu ska jag snart rulla ner på jobbet & jobba några timmar & jag hoppas verkligen på att få vara ledig imorgon jag blir ju ledsen annars...


sen undrar jag ju helt ärligt är du där & springer nu igen? när ska det vara nog? har du inte lärt dig än?! man blir ju less på att se det, men det är ju ditt liv & dina val men du är inte den klokaste jag känner när du gör så här... Ingen tycker du är smart, det gillas inte alls & DET är ju hemsk jag klarar inte av det helt ärligt tänk efter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0