Jag har haft en bra ledig lördag!

Igår var jag i flurken spela lite skip-bo, men som vanligt så är jag bäst på att förlora i det spelet!., Men lite tjejsnack på det så var ju kvällen räddad. Jag hade himla trevligt. Jag trivs så bra ute i flurken det är så mysigt att vara där ute. Elins katt findus hade iaf svårt att bestämma sig för om han skulle va inne eller ute igår, han sprang mest bara fram & tillbaka.

Nu ska jag röra mig upp & göra mig klar för att jobba nå timmar, när jag är hemma var en annan fråga för det har vi inte kommit fram till än, vet att det kommer ett gäng på 15 - 20 pers som ska va i vipen klockan 4. Så jag ser helt enkelt när jag är hemma men vi stänger ju 9 hela stället så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0