Mys & jobb

Idag har jag & Elin myst i soffan. Hon kom hit efter sitt utvecklingssamtal där hon fick veta att hon var jätte duktig!
Vi såg lite film & ba hade de mys. Sen efter elin for sov jag nån timme innan jobbet börja.
Har gått väldigt bra ikväll & fick mer jobb i veckan så att va ledig tills på torsdag det sket sig men jag får lite mera timmar & det tackar jag inte nej till.

Så nu jobbar jag så här
Idag - kväll
Onsdag - kväll
Torsdag - lunch
Fredag - eftermiddag/kväll
Söndag - hela dagen

Så nu vet ni det också.

Imorgon kör jag en runda på stan för att se om jag hittar något åt pojken som fyller år om en vecka, detta är svårt. Men jag ska söka reda på någonting!

en himla fin kärleks bild på oss? eller vad säger du elin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0