sova vad är det?

Jag kan inte sova, jag blir galen, riskudden gör att det blir för varmt men jag måste ha riskudden för att annars gör det för ont i nacken.
Hanna tycker att jag ska göra hennes läxor eftersom jag hjälper arash med sina & jag gör det väldigt bra.
Men jag tror inte jag förstår så mycket av allt som har med det hon läser till att göra, förstår inte det alls.
Lättare att hjälpa arash med hans arbeten för jag har själv läst dom vanliga skolämnena...
Nej nu blir det jävligt varmt igen! jag håller på bli galen & öppnar jag fönstret blir det för kallt...
Så jag har ett väldigt i-landsproblem...

Skilda världar ser jag just nu måste ha nånting att göra när jag inte kan sova.


det här är jag just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0