Tisdagar & vaknar på ett underbart sätt!

FY på elin som får mig att kolla på hundar på blocket, jag vill så gärna ha en båtsman. Eller en dag SKA jag ha en båtsman. Helt klart min typ av vovve.
Men imorgon kommer min vovve ska sova med henne & kramas lite med henne.

Min vän elin hon väckte mig imorse med 15 sms! ja det är ju ett sett att vakna på om jag ska vara helt ärlig.
Men smsen var ju inte att leka med! Men tack elin du är underbart söt som tycker om att väcka mig!


Var förbi Pelle & Rebecca & hjälpte dom med Lucas så dom kunde packa ihop lägenheten för dom flytta idag till en lägenhet i holmsund. & jag & lucas vi hängde i soffan eller han sov mest, men jag hängde i iaf i soffan! Dom fick lite gjort under tiden jag var där.

Sen rullade jag hem åt lite middag & rullade vidare till Haga & hälsade på hos Johanna & Per. Per plugga & jag & Johanna körde soffhäng!


Puss på mina två vänner! & min underbara svägerska & bror & brorson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0