fredag hela veckan!

Ligger i soffan i köket, har precis ätit go middagen. Flygande jakob! så jäkla gott
sumo bråkar med ullis eftersom att det bästa han vet är att vara med när någon gör något antingen vid datorn eller sitter & läser tidningen. så jag måste springa & flytta honom..
 

Hunden är & pussar på mig, mindre trevligt eftersom att hon precis ätit sin mat..
Ikväll blir det en väldigt lugn kväll, orkar inte göra många knop inte.
Imorgon blir det en stadsrunda, patrik ska ha kostym till studenten så det måste köpas.
Jag tycker att han ska ha en rosa skjorta men det är jag säkert ensam om.
har även lagt fram förslaget om att pether ska ha rosa chinos cheris eller vad dom nu är, sjukt snygga
han har köpt idén ska tvinga han att prova dom imorgon!För jag tror att det kommer bli awesome på honom.


Min lilla sunebäbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0