Jobb & shopping

Idag har det varit massa & göra på jobbet & sen efter lunchen då vi fick sätta oss ner & äta kom Pelle, Rebecca & lucas förbi, det var väldigt trevligt att träffa dom igen & idag grina inte lucas när jag höll i honom så han tycker om faster ändå!..
Sen efter jobbet cykla hem & ta mig en shopping tur på coop med min partner in crime Hanna! Vi gjorde H&M osäkert & sen en tur på bolaget, resten av kvällen har vi spenderats med att spela lite skip-bo & sett lite tv & haft det trevligt.

Jag borde helt klart sova snart min sovmorgon sket sig totalt imorgon, ska vara på jobbet halv elva & jobba tills vi stänger, men får se dollartecknen i ögonen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0