Kläder.

Jag tog mig en runda med elin idag.
kom hem med ett par shorts till mig själv, resten blev till lille lucas.
smsade rebecca & frågade om det var något han behövde så han ska få lite
kläder nu. han växer ju så det knakar.
Åker ner till holmsund på onsdag och jobbar torsdag, fredag & måndag, tisdag.
Blir att umgås med familjen & mysa!
the dog kommer äta upp mig men söt som hon är går det väl bra.
Varför ska det regna för? jag är så less på regnet att det inte finns.

Här hemma ses det barbie som vanligt,
jag försöker även få magnus att komma hit ikväll efter sin match. jag vill gärna ha en hel rygg om jag ska jobba. men jag vet inte hur bra det går, går nog ganska dåligt skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0