Lång arbetsdag

Gårdagen fick bra, fram till 7 var jag pigg & allert sen så höll jag på somna totalt.
Men jag & renholm hade det trevligt i receptionen hos bowlingen.
Vissa är som dom är & går hem 40 min före stägning.
Men jag tog mig hem vid ungefär 12, fick åka med renholms kompis richard hem eftersom dom inte alls tyckte att jag skulle cykla hem i regnet! Så tack för det!
Jag har sovit som en gud inatt vakna vid 7 - 8 somna om & sov tills turken i familjen ringde & väckte mig med 12, så nu måste jag kliva upp ur sängen & duscha & massa för sen ska jag på inflyttningsfest hemma hos johanna & per! wiiie!
ska bli himla trevligt!
& jag njuter av min lediga dag idag! imorgon blir de jobb igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0