mina dagar i holmsund

kom till pappa igår vid 6 hängde lite här, sen cyklade jag över till min bror & hans sambo & kolla nya lägenheten & oj så fin den är.
Sen fick jag vara med lille lucas också lite granna, han har blivit så stor nu!. Men han var inte alls på humör för att vara med faster. Sen gick jag husesyn & prata lite tjejsnack med rebecca, det är alltid trevligt. Jag har även hamnat i himlen rebecca har en walk in closet! det är himla fusk, men sen så kan jag komma & låna massa kläder av henne!.

Idag jobbade jag i köket på servicehuset & det var roligt & nytt. Nu sitter jag & väntar på att bussen ska gå, Vi fördriver tiden. Emma spelar på min telefon eftersom att jag snott hennes dator & våran far har något stort fel, han går & sjunger "ner,ner,ner ner för backen ner"..

Lärde min syster & min "elaka"styvmamma att spela skip-bo ocks, himla trevligt!


Nu ska jag mysa med min hund & sen pussa på alla innan jag ska åka till stan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0