Mina två första dagar denna vecka med H,M & E

Igår lunchade jag med Elin & Kia, sen tog vi en runda på stan
jag fick med mig mina sandaler hem så nu är jag glad!.

Till middag grillade jag & Hanna, jag är för det första mästergrillaren!
& hanna är min höger hand! Vi fick även farfar att äta lite också.
Han var då hemma ikväll så alltså var det inte farligt att äta det jag grillat.
Sen kom magnus & vi sov så gott!

Idag har jag & magnus inte gjort allt för mycket, elin kom förbi & åt lite
jordgubbar med oss.
Nu ikväll har jag suttit & gjort slingor i Hannas hår & det gick väldigt bra.
Hoppas bara det blev bra med färgen förväntar mig att få se snart!.

Jag hoppas även att det inte regnar imorgon för jag ska cykla till jobbet!

sen blir de en jobb helg..


Kommentarer
Postat av: Hanna

bra o bra? det gjorde ju ont :P

2011-05-10 @ 23:57:11
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Hanna

bra o bra? det gjorde ju ont :P

2011-05-10 @ 23:57:12
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0