Väckning från jobbet.

Här sitter jag nyvaken & fikar.. Kent ringde från jobbet för det hade blivit knas, jag skulle egentligen vara ledig & jobba imorgon, men icket! Mormor eller morfar ska skjutsa ner mig till jobbet.
Men har ju lovat att kent ska få ångra att han ringde & väckte mig, & det tror jag han helt & hållet går med på!


Är ledsen elin att vi inte kunde ses efter du slutat skolan, Vi får helt enkelt ta det en annan dag!

På fredag jobbar jag mitt sista pass som jag vet om på times innan sommaren, får se om jag får nått efter sommaren, det vet jag inte. Men nu blir det att söka jobb..


Så här pigg är jag ungefär på en skala!

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]

Hej du fina människa!

Jag blev finalist i en tävling och jag behöver din röst så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket!!

Gå in på länken och skriv en kommenar. I kommentaren ska du skriva att du röstar på bild nummer 5.

http://coolamicaela.blogg.se/2011/may/dem-5-finalisterna.html#comment

Din röst behövs. Tack på förhand! :D<3

2011-05-16 @ 16:52:14
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0