Måndag 7/11

Bajs, aja men bättre lycka nästa gång heter det ju.

Mormor är snäll & låter mig låna bilen till jobbet idag. Så om en timme rör jag mig ut till hipologium för att jobba till halv 9 ikväll..
Maggan har match ikväll att dom ska va så jävla sent annars hade jag nog åkt & sett den men eftersom jag ska upp imorgon & jobba så kommer jag aldrig orka göra det...

Imorgon ska jag kramas med Johanna efter jobbet ska ta en liten runda på stan ska förbi försäkringskassan med penga papperna som varje 8:e. Måste hitta en present till Ullis som fyller år 20:e.
Sen kanske pappa ska få nått också eftersom det är farsdag på söndag!

Nästa vecka rullar jag & Maggan iväg till Vindeln för att bo i två veckor.

Kommentarer
Postat av: sandra

blev det inget med lägenheten eller?

2011-11-07 @ 13:43:43
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0