Onsdag, en jobbig dag

Jobbade idag.
Träffade älskade kusin på hipo hon har ju hästen där så vi prata lite granna.
Sen när jag kom hem skickade jag iväg massa papper så nu hoppas jag väl att det ska funka annars bryter jag ju fan ihop.
Imorgon är jag ledig, jag ska sova oj vad jag ska sova. Sen måste jag ner på stan & köpa födelsedagspresent.
Måste även börja packa till mina två veckor i vindeln. Jag hatar att packa eftersom jag vet aldrig vad jag vill ha med mig & eftersom att det är ett kall hål måste man ju fan klä sig jätte varmt...

Rebecca ringde idag så vi prata lite granna, men jag hade ju ringt igår & frågat om Lullebulle hade sagt vad han önska sig i julklapp men det hade han inte så idag ringde hon & medela vad han behövde så nu har jag ju fått mig nå ideér på vad jag ska köpa åt den lille gullegrisen & som tur är eller jag hoppas på att få pussa på honom på söndag då vi rullar till holmsund för att fira Ullis.

Det här med julklappar jag orkar inte alls! jag har ingen aning om vad jag ska köpa till nån, eller ja två är klara en ska beställas & det är Johannas & sen är Es kanske halv klar jag vet inte än. Men resten då? jag har ingen aning?


Liten sötskit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0