Skyltsöndag

Lina & Magnus vart lite besvikna på skyltsöndagen här i vindeln, jag tyckte det var lite lite men vad vet jag? Jag är inte här ifrån. Men hittade hur mycket smo helst men nu är man ju inte gjord av pengar så det fick hänga kvar inne i butiken. Men dom hade ett stånd här också & där hitta jag en jätte snygg stickad tröja Lina tvinga på mig den & sen hitta vi en tröja till henne också. Magnus köpte även han en tröja. Vidare till deras mormor & fick lite värme & fika.

Alex kom efter att han jobbat & vi for & åt kina mat gödarns!
Bakade en kladdkaka med magnus. Eller jag baka tvinga bort magnus det är inte hans grej att baka. Men god vart den, Ska baka en till imorgon åt hans mormor så hon kan frysa in hon bad så snällt.
Imorgon åker vi till Vännäs för att tabort stygnen på kattkärringen som Lisa har.

Nu när vi var ute med Eppie & det har kommit lite snö så halka jag omkring ganska bra. Sträckte till & med låret..


Detta är Eppie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0