Tillbaka till stan

Igår efter jobbet åkte vi till Lina & Alex, vi hade bjudit in oss själva på middag & tyckte det var väldigt passande. Blev tacogratäng oj så gott det var. Satt & hade väldigt trevligt & prata, pussa lite på leo också.
Sen rullade vi tillbaka till vindeln & då svängde vi förbi Sweet och kolla in hur han gjort om i sin lägenhet & det vart riktigt snyggt. Satt & prata med honom ett bra tag & hade det trevligt som vi alltid har med Sweet. Sen när vi skulle fara kom Tommy så vi stod & prata lite med honom också. Sen ut med Eppie jävlar vad jag hade ont i kroppen sen. Zumba med Lina i måndags & sen ut & gå runt halva vindeln kändes det som mina ben var helt slut.

Vi starta en film när vi kom hem så jag såg en stund sen somna jag & vakna i slutet på filmen. Magnus gick ut med Eppie en sista gång & jag somna & sov väldigt gott i sängen.
Idag är det ett skit väder det regnar & snöar om vart annat..
Ikväll är det träning för magnus & jag åker hem till stan igen. Lördag har jag bokat min älskade vän Johanna vi ska ta en stads runda så kanske jag hittar nån doppresent till Felicia som är på söndag.


Nu vill jag ha februari jag har hittat så mycket som jag vill ha & som ska köpas in & jag vill flytta NU på engång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0