Vindeln dag 1

Nu är vi i vindeln eller vi har varit här i några timmar nu.
Vi for på ica & handla lite grejer till middagen & träffade på patrikx2 där. Rehns bror Danne va också med men inte hade han med sig sin dotter heller, jag ville ju träffa henne!.

snart ska vi börja med att laga mat jag är så sjukt hungrig att det inte är sant. Så magnus ska gå ut med Eppi då jag börjar med maten.
Lisas katter måste ju va de tjockaste som finns. jag trodde vi hade tjocka katter hos pappa med dom här är fan större än zimba & zumo! med andra ord är de feta katter men goa är dom.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, jag har redan powernapat i soffan en stund. Så vi ska nog bara ligga & ta de lugnt ikväll & äta lite gotta köpte ju godis på godishuset idag var ett krav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0