Bowling

Bowlingen igår, ja inte var jag bäst inte... Men jag vann iaf en match!
& på de bröt jag av varenda nagel jag hade på höger hand så nu har jag fått tabort alla naglar.
men den som var äckligast det var maggan som vann sista med 172 poäng! jävla strike på strike fick han!. Nästan så att han skulle fått sova på golvet, för jag fick 2 strikar på hela kvällen!..

sen åka hem då gick transformers på tv så den låg vi & såg. Sen skulle jag sova men näe då var maggan inte trött så han skulle hålla mig vaken. Men till slut så somnade vi båda två eller jag somna iaf vet inte när han somna..

Idag kommer Johanna hit & sen ska vi på Loppis på Nolia, det ska bli roligt & Magnus ska självklart med eller ja han har inte så mycket till val när han valde att sova här när jag & Johanna ska på loppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0