Ersboda häng

For på alla affärer vid coop idag, Magnus köpte sig ett par nya täckbyxor på sportlagret.
Sen så åkte vi på rusta, kom därifrån med godis & ett duschdraperi som dom skulle ha hem till Magnus.
Jag fick gå in på skohuset men hittade inget som jag verkligen blev kär i, när vi ändå var där tog vi & gick in på jysk också.
Min älskade Magnus köpte mig min klocka jag ville ha därifrån. Han är så snäll min maggan!

Sen blev de coop, jag trodde ju att jag skulle få hämta mina byxor där men då ringde mamma & sa att dom hade kommit hem. Så imorgon blir det att prova & hoppas att dom sitter bra!..

Spelade lite crash idag också jag älskar mitt spel. Sen kom Lina & Alex med lille Leo så jag fick snusa lite på honom idag.
Jag älskar även Linas hår ska typ raka av henne håret & sätta fast det i mitt eget hår.Gjorde först en inbakadfläta på henne sen fick jag göra en fiskbensfläta...
Grabbarna spelade innebandy match ikväll så vi låg & såg film det blev Zookeeper.

Nu ska vi mysa ner oss i sängen & se lite house & sova. Om jag nu lyckas pga mitt knä som har fått spasmer & gör att jag inte kan ha det böjt. Helt ärligt tror jag att det är från matchen i lördags då det var nån som sköt mig. Det gör sjukt ont!


Lille Leo när han verkligen var liten, nu är han lite större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0