Fira svägerska


Jag bjuder på en jätte dålig bild på vad jag hade på mig igår.
Mina nya svarta jeans, ett vitt linne & svart lite större t-shirt & svart kofta.

Idag har jag varit nere i holmsund. Firade rebecca som fyller år på tisdag.
Av mig fick hon tacoskålar som dom behövde & ett linne som jag köpte åt henne i fredags på h&m.
Mycket gott fika vart de och sen blev de att mysa med Lullebulle lite också.
Jag & Emma lekte lite med honom idag. Han är verkligen ett litet charmtroll
& jag blir så varm i hjärtat av att ba titta på honom när han ler.

Sen efter jag varit hos Pelle & Rebecca for jag hem till pappa & hängde där.
Min älskade lilla hund hoppa på mig & idag var de verkligen tur att jag inte hade silikonbröst hon körde in klon rakt in i mitt bröst. Jäklar vad ont det gjorde.
Myste lite med katterna också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0