Onsdags middag

Idag har jag hängt med Hanna & Johanna,
käkade pizza till lunch sen har vi mest bara hängt.
Niklas kom & hämta Hanna lite senare idag så då vart de bara jag & Johanna till klockan 6 då resten av brudarna kom för ikväll var det sista onsdagen för denna gång med middag med tjejerna.

Bjöd på kyckling i ugn & potatis,morötter & lök blandat gjorda i ugn. Till efterrätt fick dom hallonpaj.
Jag hoppas dom inte åkte härifrån hungrig iaf!.


Hallonpajen.

Johanna & elin myste!

Ros

Rydell.

Dom här onsdagarna kommer jag aldrig glömma hur värt som helst & det tycker jag verkligen att vi ska fortsätta med, träffas & äta gott är aldrig fel..

Tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0