Skitsaker

Mina jeans är påväg hem till mig nu så jag får nog hämta dom på torsdag. Hoppas bara att jag kan ha dom..
Brände sönder min hand idag då jag skulle tvätta händerna & tydligen så har dom lyckats gräva av en vattenledning den med KALLvatten så det är trevligt...

På måndag börjar helvetes veckan utan dusch & toalett. Kommer bli jävligt trevligt, förstår inte varför dom inte kunde göra det här i sommar då det var mindre folk hemma. Men i vårat hus är de 28 lägenheter & det bor ju sjukt många i detta hus så det kan ju sluta hur som helst. Vägrar gå ut i nån jävla barack & gå på toa & duscha...
Tur att Maggan bor på ersboda så kan jag ta mig dit & duscha för det har han lovat att jag får göra!
Jag har en sån snäll pojke.

Imorgon blir det middag hos Johanna, Kommer bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0