Stan runda,

Jag & Johanna möttes upp på bussen åkte ner på stan fixa mina papper & lämna tillbaka hennes böcker.
Sen tog vi oss en fika på café göteborg. Göda
Per kom ner & var med oss, han skulle köpa böcker till skolan. Sen sprang vi runt & leta massa grejer hem till deras hyllor. Jag hittade mig en skit snygg klocka jag skulle vilja ha. Den var jätte stor & det var bara massa bilder & sen var det visarna. Men 800 kr för en klocka kändes ju lite dyrt.

Sen beställde jag mina jeans som jag vill ha så får väl se om jag får dom i veckan kanske innan torsdag då jag ändå ska på coop med maggan.
Var tvungen att beställa dom eftersom att dom inte kommer att få in dom i butiken så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0