Stan rundan

Idag har jag tagit mig ner på stan & spenderat lite tid med Ellan, det var ju ett tag sen.
Vi åt lunch sen blev det lite fika på det också. Jag lyckades även få med mig en present till Elsa & Rebecca. Nu ska jag hitta en till Ullis också eftersom att hon fyller år i november hon också.honom
Så på söndag rullar jag ner till Holmsund för att fira Rebecca lite granna & pussa på min favorit pojke också. Prata även med min bror Plé idag, fick ringa till pappa för att få tag på Pelle så jag kunde få hans jobbnummer.
 
Hanna & Niklas var förbi en liten stund också. Sen på fredag morgon blir det att åka ner på h&m med Hanna & shoppa lite granna det är ju sån där frukost & hanna skrev upp oss aldrig fel att få 20% på allt man handlar!


Har gjort efterrätten till middagen imorgon så får väl se vad brydarna säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0