torsdag kväll.

Elin har fått öroninflamation, hon har vaknat & skrikit oj vad hon skrek, det är inte så trevligt.
Det gör ont i hjärtat att se dom ha så ont men man kan inte göra någonting.
Men nu sover hon igen får hoppas att hon sover lite granna i natt iaf!.

Lasse W är här ihelgen & jag tror det är väl första gången Johanna inte är där. det blir andra gången jag inte ser honom då han varit här. Men Lasse kommer alltid vara bäst & ligga oss varmt om hjärtat..

Arash kom upp idag & stannar i helgen. Älskade lilla turk, lillasyster är lycklig & det är kul att se henne så glad. För turken gör henne glad!.
Så han kom hit & ska sova i helgen, Jag har saknat turken ganska mycket det är inte samma sak när han inte är här varje dag. Men vi får ta lite extra hand om honom när han är här. Fick mig en liten kram av honom, den jag inte fick när han flytta så jag ska ta två denna helg tror jag.


Syster & turkish (även kallad råttan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0