Dag med mor

Kom hem från coop för ett tag sen.
Jag & mamma gick dit, styrde elin i vagnen hela vägen kan säga att det var lite tungt så nu har jag ont i benen & rumpan...
Men det var skönt att gå & vi kolla in sportlagret, köpte mig en tröja, Sen gick vi in på coop & handla lite mat,  in på h&m köpte mig sockar & ett par strumpbyxor svarta tjocka så det är bra nu till hösten!..

Ikväll ska vi äta go middagen Kött i kolasås som vi kallar det (kottlett i ugn)
Sandra & Kim kommer & äter med oss också.

En sak jag är glad över är att jag fick sova till halv 9 idag då elin kom & väckte mig, hon är snäll en stund sen slår hon en rakt över ansiktet om man inte vaknar när hon vill.
Elsa & Magnus är inte hemma så elin är väldigt lugn på morgonen & det tackar jag ju verkligen för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0