En salig blandning

Har varit med Pether idag & det var ju himla trevligt.. sen åkte vi ner till holmsund,
Jag gick till Pelle & Rebecca & umgicks med Rebecca & Eve så det var ju trevligt. Sen fick jag mysa med Lucas också och det är aldrig fel.
Jag fick min present av pappa & Ullis idag, jag fick planksteksplankor som jag hade önskat mig! nu kan jag äta det. Tack så mycket!

Sen snodde jag över en massa bilder från emmas kamera när jag ändå var i holmsund & hängde.


Bild från stugan då vi tände brasan.

Korv grillning.

efter någon timme var elden liten!

Lillebror sprang omkring med kratta för att dra till glöden.
han stod i glöden han fick en massa värme i ansiktet,
men han var glad ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0