En underbar kväll med tjejor

På Schemat idag stod det spendera tid med Johanna!
Vi bestämde oss för att åka & bowla & äta middag. Hanna följde med oss & jag hade himla roligt!
Blev hamburgare & sen bowling på det.
Första serien vann jag med 126 hela poäng!
Andra serien vann Johanna med 112 poäng tror jag det var. (kom tvåa där)
sista serien då vann Hanna med typ 144 poäng eller det var iaf på 140 någonting. (Jag kom sist!)
Så vi fick vinna engång var det var ju inte dåligt det.
Jag fick ju träffa alla mina kära bowling vänner ikväll ckså, det var väldigt trevligt.

Per skjutsade hem oss när han hämta Johanna så det var väldigt snällt av honom!

Hanna & jag fick plats med liiite glass när vi kom hem också lite efterrätt på detta.


Bowlingskorna är ju så SJUKT snygga att det inte är sant..
Känner sig som Janne Långben i dom är iaf ensak som är säkert.

Kommentarer
Postat av: Hanna

142 fick jag ;)

2011-09-01 @ 23:28:50
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0