Go middag & cykel stöld!

Ganska nyss hem kommen från en väldigt trevlig kväll i Ersmark med god mat & bra sällskap.
Fick bacon lindad kyckling med pasta till varmrätt och till efterrätt blev de en mintkladdkaka. Gudomligt gott var det. Så jag tackar Johanna Rydell för maten denna onsdag & nästa onsdag blir det hemma hos Hållén!

Bild från ikväll, snodd av Rydell!


När jag kom hem ser jag att min cykel inte står där den ska stå. Så då slår det mig att dom har tagit den för att kasta den, för de skulle dom göra med cyklar som inte var märkta. Men då är det ju så att min cykel är märkt sen några år tillbaka. Så helt enkelt jag gick & snodde tillbaka min egen cykel!
Mamma ska skälla lite på vaktmästaren för att man kan inte ta cyklar som är märkta. Jag anar att Bosse har varit en del i det hela, utan bosse skulle livet på Mariehem vara så mycket enklare
Hanna du förstår mig, vi måste komma på en plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0