igår & idag

Ja igår torterade jag & hanna emma en liten stund.
Gick jätte bra tills hon försvann efter vi hade tagit hålet på henne. Tror min syster skrämt mig så mycket. Men vi la ner henne på golvet & där fick hon ligga tills hon fick färg i ansiktet igen!
Så nu hoppas jag att systerliten är nöjd med sin piercing i naveln!
Sen fick jag göra illa henne lite mera då tyckte jag det var himla roligt!


Idag skulle jag & Hanna baka blåbärsbullar men Hanna hade inga bullformar & vi orkade inte gå på ica igen så hanna gjorde makalösa som dom heter (kakor med russin i). Jag satt & spana in ugnen för hanna kunde baka dom själv så jag höll henne bara sälle & det är ju alltid lika trevligt!..

men nu kanske jag ska baka mig en kladdis nåndag framöver kanske. Det skulle ju sitta fint i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0