Middag & mys med fina tjejer!

Middag med Ellanpellan & Johannapanna på balder.
Gud så gott det var med tacobuffé jag tjocka ju som aldrig förr. var så sjukt länge sen man åt tacos & det är alltid lika gott!.
Sen rullade vi hem till mig & myste i soffan. När elin åkte hem så började ett program som hette "dyngkåt & hur heligt som helst". Det va mig då sjukt roligt! Jag fick mig ett gott skratt & mamma sov ju i soffan som vanligt.

Nu när båda mina vänner har lämnat mig för kvällen så jag mysa ner mig i sängen & sova eller se en film & sova sen.
Tack för en sjukt trevlig kväll mina fina hjärtan! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Ellan

åååh vilken fin bild........... morr....

2011-09-14 @ 11:08:54
URL: http://elijanoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0