regn....

Spenderade dagen hos Johanna, vi skulle baka bröd men eftersom att de spöregna när jag gick från bussen kände vi oss inte sugna på att gå ner på maxi & handla. Så vi gick på statiol när det hade slutat regna & handla till maten.
Jag blev bjuden på middag hos johanna & per idag & det tackar man inte nej till & gott var det också!
Alltid lika trevligt hemma hos min vän & hennes pjörte!

Nu tycker jag att detta regn kan sluta, är så äckligt less på det!

Just nu sitter jag & pratar med min vän ellan & hon är inte riktigt frisk nånstans, men det är ju därför jag tycker om henne!
Tycker att hennes bebbe i magen kan komma snart, eller att tiden ska gå fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0