shopaholic?

Idag var jag på stan med Johanna & Elin. Väldigt trevligt, tog oss en lunch på café göteborg! Väldigt gott & det var väldigt mättande.
Sen gick vi runt på en massa, hitta ett par jätte fina skor jag gärna skulle vilja ha, dom var fodrade så det är ju perfekt till vintern.
sen köpte jag även inner ramar till mina ramar jag köpt som var förstora till mina kort.
Gick in på Game köpte två spel. Det är tur jag har min maggan som betalar hälften eftersom att han ville också ha ett av spelen. Så nu tycker jag att han ska ta & komma hem så får jag åka & spela lite spel! Men jag får nog vänta en vecka eller så.


dom här två köpte jag.

Sen när vi kom hem så var syster hos mormor med lilla felicia så jag sprang upp & snusa lite på henne.
Blev ett parti skip-bo med ellan sen, jag vann! det är det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0