Fredag

For ner på stan med magnus in på af för han skulle prata med dom. Gick ju som smort.
Sen gick vi en runda. Men det va inte det varmaste vädret idag inte. Åt lite lunch sen efter att det inte gick som planerat idag så åkte jag hem.
Sen till mormor & hämta mattan jag ska ha i tvrummet.
Gick förbi mor sen Elin var lite rädd för magnus nu då han tagit bort allt hår igen.
Sen en promenad hem. Vi vila ett tag sen börja vi med middagen vitlöksgratinerad fläskfilé. Nu ligger vi båda med paltkoma i soffan & ser lite film.

Magnus gör en tidig kväll då han jobbar delad tur imorgon jag myser i soffan för jag är ledig!.

Jobbar tisdag, fredag & lördag nästa vecka. skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0