Hurtig? jajemen!

Var hurtig & cyklade till jobbet idag. Tog mig BARA 55 minuntger ut. Trodde helt ärligt att de skulle ta längre tid då jag är så jävla vältränad som jag är ( läs OTRÄNAD som ett as!). På jobbet gick det bra, vi hade sjukt god mat idag. En fläskfilé gryta med potatisklyftor.
Fick sluta vid 19.20 & då blev det att trampa hemåt.
Vid 20 i 8 cyklade jag förbi i20 så jag hade cyklat på ganska bra. Men sen kommer ju dom här jävla backarna. först backen vid gammila den är brant som tusan. Sen vart det upp på berghem. & sist men inte minst mördarbacken upp till MARIEHEM. Men upp tog jag mig!

Duschat & nu vilar jag fötterna. Magnus är ute på vift med ralleballe. Jag borde ta mig nått att äta men jag orkar helt ärligt inte flytta mig från soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0