Lördag&söndag

Just nu är det enda som visas på tvn är naruto. Ett under att min karl umgicks med mig igår kväll.
Jag kom hem från mormor vid ungefär halv  5 - 5. Sen somnade jag & sov till halv 7, magnus ville på ica & jag var tvungen att kolla upp hur länge dom hade öppet så vi hade ungefär 20 minuter på oss att ta oss till ica tur att JAG har två cyklar så maggan fick låna en..

Vi köpte godis eftersom att när magnus var på Maxi som för övrigt har det bästa godiset enligt mig så glömde han köpa då det va så billigt!.

Sen låg vi bara i soffan & såg tv först smartare än en femteklassare & det är jag verkligen inte sen blev det pirates men magnus höll sig upp till ungefär 11 sen låg han i sängen & sov före halv 12.


Jag är sjukt sugen på tårta, fråga mig inte varför... Det är ju så gott.
På tal om tårta. Grattis älskade turk som fyller 18 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0