Måndag.

Gårdagen spendera jag med Tobbe, Anton & Ida.
Dom kom & hälsade på dom har ju inte fått se hur jag bor så dom ville titta förbi. fikade & hade trevligt!
Sen låg jag i soffan & jag började se om Titanic eftersom min sambo mobbar mig när jag sitter & grinar åt saker vilket jag gör till titanic. Så jag såg en timme på den kanske, så ska se klart den idag & jag måste även gå ner & se om det finns någon tvättid så jag kan tvätta Magnus träningskläder för annars kommer de lukta skunk!.

Ska nog köra ett race med dammsugaren kanske också men det kändes himla jobbigt..

Äventyr med Hanna på onsdag! sen blir det jobb.

Kommentarer
Postat av: Niklas Björk

Låter som du gillar att bli mobbad? :O

2012-04-02 @ 11:54:12
URL: http://bjorckarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0