Skit väder

Träffade Elin en sväng på stan idag hon skulle handla lite granna.
Åt en god kycklingsallad till lunch på kafe sation. den ska ätas fler gånger!.
Morfar hörde av sig, han hade tänkt titta förbi men då var jag ju inte hemma men han var på stan så jag träffade upp honom en liten stund & prata med honom..
Men det va ju sämsta vädret idag.. hatar regn nu vill jag ha bort snö & regn & ha sommar & sol!

Åka hem & dö i soffan eftersom fick vänta på att magnus träning va slut innan vi kunde äta då kom han & alex. blev pizza jätte nyttigt!.
Nu ligger jag i soffan igen för dom är på innebandy träning denna gång.

Imorgon blir det jobb. Så regnar det inte så cyklar jag iväg till jobbet imorgon & på lördag.
Kommer va helt döööd i kroppen!


Mina nya fina skor som jag hämtade ut igår!
Kommer användas flitigt! Ett plus är ju att jag blir lika lång som magnus i dom!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, tanke nummer ett "kycklingsallad? johanna? sallad? ja jävlar.." tanke nummer två "Pizza, det är min johanna det!" :P



men vaaaaaaaaaaaart har du köpt skorna? försvinner dem så är det inte jag utan helt klart elsa som stulit dem.

2012-04-27 @ 08:56:16
URL: http://hannaangman.blogg.se/
Postat av: Hanna

mm, gotti :D



okej, men jag behöver nog ett par 37or.. om elefanten hanna ens kan ta sig fram i dom men det är en helt annan historia! :)

2012-04-27 @ 10:57:29
URL: http://hannaangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0