Söndag

Cyklade till mamma & när jag kom skulle dom ut & leka så jag hängde med ut & satt i solen med mamma en stund. Sen när dom skulle åka & köpa nya skor till Elsa gick jag till mormor för hon hade köpt stövlar åt mig men då har jag för feta vader så jag kunde inte ha dom!. Gick ner till mamma & var där ett tag till sen blev de ica & handla  när magnus sluta.


överlycklig unge.
Mamma skickade denna bild till mig på Elin då dom var på barnenshus. Hon älskar ju Pippi.. Nåndag ska hon få hela outfiten när jag är rik. Men då är det väl bara det att hon aldrig kommer att ta av sig dom sen.


Nu är det tvättning som står på schemat sen börja med maten också ska göra.
Imorgon blir det en lång dag. Hoppas bara på bra väder då jag ska cykla.

Kommentarer
Postat av: Hanna den bäste

man vill ju ba ät upp hon!

2012-05-01 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0