Valborg

Har ganska nyss kommit hem från jobbet. cyklade ut så va där 8.45 & slutade 17.00.
Hade jag haft mig en miljon kronor skulle jag ha köpt mig en bil för att slippa cykla till & från jobbet. Men nu har jag inte dom pengarna & sen sparar jag pengar genom att cykla & gratis motion. Men helvete så drygt det är & cykla. Backarna hem kan säga Mariehemsbacken är ju inte att leka med, dryg som tusan är den!.
Tar mig 55 min att cykla till jobbet & lika lång tid hem. Snart kanske det går fortare bara jag kommer in i det hela. Nu har jag ont i mina ben så jag är ganska mör i kroppen.

Idag är det valborg, det luktar grillat vart jag än vänder mig. Jag vill också grilla! men näe! magnus jobbar & jag ska äta middag för att sen cykla iväg till Johanna en stund & va där.
Kanske hinner hem innan magnus har somnat hoppas eftersom han ska upp vid 6 imorgon då han börjar 6.45. Har knappt pratat med honom idag då han sov när jag for & är han inte vaken när jag kommer hem får vi knappt ses för imorgon är jag inte hemma före 21.30 ungefär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0