Göra om lite här & var

Igår köpte vi in en ny tvbänk så när jag kom hem från jobbet så började vi bygga ihop den. En & en halv timme senare var vi klara med den.
 
Imorse fick magnus för sig att vi skulle tömma fanskapet till tvbänk som vi hade sagt & gjort. Vi tömde & tog isär den med våld! Kul hade jag när jag fick slå för att få lös den. Ringde mamma & frågade om dom kunde hjälpa oss & köra bort den till returen & det gjorde dom.
Vi har även vänt på hela tvrummet & det vart så mycket snyggare nu än vad vi hade. Men nu känner vi att vi snart måste köpa en ny tv för den vi har vart ganska liten! Men den funkar tills vidare!
 
Imorgon ska jag åka & köpa ett nytt vitrinskåp för nu står alla mina kristallglas i köket då jag inte har nånstans att ha dom. Så jag ska bygga ihop saker imorgon det kan ju sluta hur som helst..
 
Älskade katterna är hemma & nala njuter hon bara kurrar & kurrar min älskade lilla tjej. & sune han är just nu ganska lugn men snart är han mer vild än tam igen! då slutar det med att han & magnus är ovänner igen! hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0